Možnosti dopravy
- autobusem
Možnosti stravování
- snídaně
- polopenze
Anotace
Dopřejte si vánoční pohodu v lázeňských Piešťanech, kde na vás
čeká příjemné ubytování v hotelu Magnolia – přímo v srdci města,
jen pár kroků od termálních pramenů, kolonády a adventních trhů.
Prožijete kouzelnou atmosféru adventu pod majestátním Trenčínským hradem,
objevíte slavnostně vyzdobenou Bratislavu s jejími vyhlášenými
vánočními trhy, projdete se adventní Nitrou, jejíž kouzlo dotváří
historické hradby, a nakonec vás překvapí Trnava – menší město
s velkými vánočními zážitky a srdečnou atmosférou.
Piešťany – Bratislava – Nitra – Trnava
Program zájezdu
1. den zájezdu:
Brzy ráno odjezd autobusu z nástupních míst (odjezd z Prahy v 6 hod.),
odpoledne prohlídka TRENČÍNA – města pod majestátním
hradem, který se tyčí nad městem jako pohádková kulisa. Užijete si
procházku historickým centrem, romantickými uličkami, příp. vystoupíte na
hrad nebo ochutnáte místní speciality v některé
z kaváren či restaurací. Adventní trhy zde začínají 5.12., tak v tento
den už by mělo být vše připraveno. V podvečer příjezd na ubytování do
PIEŠŤAN, kde vládne lázeňská pohoda s vánočním
nádechem. Večeře, individuální procházka lázeňským parkem v záři
světýlek.
2. den zájezdu:
Snídaně, dopoledne pro zájemce krátká prohlídka Piešťan
s průvodcem – romantická procházka přes Kolonádní
most – krásně vyzdobené ikonické místo Piešťan. Po obědě
v hotelu Magnólia odjezd do BRATISLAVY, kde na vás ve
vánočně vyzdobeném historickém centru čekají kouzelné trhy na
Hlavním a Hviezdoslavově náměstí, stejně tak
i středověké vánoční trhy na Bratislavském
hradě, které nabízejí jedinečný zážitek z dob dávno
minulých. Na nádvoří hradu ožívají tradiční
řemesla – můžete sledovat práci iluminátora, sokolníka či
dalších řemeslníků, kteří svou činnost demonstrují podle historických
praktik. Můžete ochutnat pokrmy připravené podle starých
receptur – od tradičních kaší až po středověké víno či
punč. Adventní trhy v Bratislavě patří mezi 10 nejkrásnějších trhů
v Evropě. Městem tento den prochází i Mikuláš s čertem připraveni
obdarovat děti a navodit pravou adventní náladu. Návrat na ubytování kolem
22.00 hodiny.
3. den zájezdu
Snídaně, individuální volno v Piešťanech – možnost
využít služeb wellness centra v hotelu včetně bazénu (vstup pro
ubytované zdarma). Před polednem odjezd do NITRY, kde si
vychutnáme adventní sobotní odpoledne na vánočním trhu na
Svätoplukově náměstí – menší, ale útulné,
s typickými slovenskými specialitami (lokše, klobásky, punč). Celé
náměstí září světýlky a dominuje mu vánoční strom a pohled na
osvětlený Nitriansky hrad z adventních trhů je
nezapomenutelný. Také si můžete udělat krátkou procházku na hradní
nádvoří, kde večer panuje skvělá atmosféra. V Nitře se nachází
i Synagoga z roku 1908, která je jedna z nejstarších na
Slovensku. Návrat na večeři do Piešťan kolem 19.00 hodiny.
4. den zájezdu
Snídaně, odjezd do TRNAVY, která je přezdívaná
„Malým Římem“ a o adventu má velké kouzlo. Procházka
po historickém centru je jako cesta časem – úzké dlážděné uličky,
kostele a věže, historické domy a celková atmosféra vás vtáhnou do
středověku. Po procházce centrem můžete vystoupat na Městskou
věž a užít si krásný výhled na vánočně vyzdobené město
z výšky. Adventní trhy na Trojičném náměstí –
krásné stánky pod majestátní městskou věží nabízejí punč, medovinu,
lokše i regionální lahůdky. Velkou zajímavostí je městské
opevnění – dochované hradby s baštami z 13. až 16. století
a Bazilika sv. Mikuláše, která po více než 300 let
sloužila jako katedrála ostřihomských arcibiskupů. Přejezd do
Medolandie v DOLNÍ KRUPÉ– unikátní
zážitkový areál spojený s medem a včelařstvím. V Medovinotéce
můžete ochutnat od klasické medoviny až po moderní varianty
s příchutěmi, nakoupit kvalitní produkty nebo se občerstvit před cestou
domů některou ze specialit v historické restauraci Mária Henrieta, kde je
menu založené na medových produktech. V podvečer přejezd do ČR (Brno cca
ve 20 hod., Pardubice 23 hod.) a dále dle dalších nástupních míst.
Cena zahrnuje
Dopravu lux. klim. busem (v případě svozu z nástupních míst k hlavnímu autobusu využívá CK i svozová auta nebo prostředky hromadné dopravy),3× ubytování v hotelu nebo penzionu – 2lůžk. pokoje s příslušenstvím,3× snídani (u penzionu), 3× polopenzi formou bufetu (u hotelu – 3× snídaně, 2× večeře a 1× oběd),pobytovou taxu,průvodce CK
Cena nezahrnuje
Vstupné, ochutnávky, fakult. služby a vše ostatní, co není uvedeno v odstavci „Cena zahrnuje“
Fakultativní příplatek
1lůž. pokoj 2.200 Kč/hotel Magnólia, 2× večeře+1× oběd 1.200 Kč/penzion Danninger,balíček procedur 900 Kč/3 procedury (masáž zad 25 min., whirpool 30 min.,rašelinový zábal 25 min.),komplex. pojištění vč. storna zájezdu 200 Kč
Nástupní místa
04.12. – 07.12. odjezd A (Olomouc nelze)
Sleva
Dítě 6 – 17,9 let ubytované na přistýlce v hotelu Magnólia sleva 1 500 Kč
Ubytování
Penzion Danninger příjemný rodinný penzion cca 20 minut chůze od lázeňského ostrova**Hotel Magnólia ****** příjemný kongresový hotel, na začátku pěší zóny přímo u řeky Váh – výborná poloha
Podnadpis
S POBYTEM V PIEŠŤANECH
Podnadpis2
ADVENTNÍ ZÁJEZD SLOVENSKO
Typ ubytování (např. Hotel ***, Stan …)
---
Hotel/penzion
Ikony pro web
Ubytovani
Ubytování a stravování
UBYTOVÁNÍ
3× ubytování v Piešťanech v hotelu Magnólia nebo v penzionu
Danninger.
CK si vyhrazuje právo změnit místo ubytování dle Všeobecných smluvních
podmínek.
STRAVOVÁNÍ
3× snídani (u penzionu), za příplatek v CK 2× večeře a 1× oběd. 3×
polopenzi formou bufetu (u hotelu – 3× snídaně, 2× večeře a 1×
oběd).
Ostatní strava je řešena z vlastních zdrojů a prostředků.
Cestovní dokumenty, vízum, očkování, pojištění
CESTOVNÍ DOKUMENTY
Na cestu nezapomeňte platný cestovní doklad. I když jsme od 1. 5. 2004
členy EU a pro cesty na území EU stačí občanský průkaz (jen tzv. karta,
od 1. 1. 2006 jen se čtecí zónou), doporučujeme všem vzít s sebou
raději platný cestovní pas. CK nemůže přebírat odpovědnost za
úspěšné odbavení svých klientů při přejezdech. Prosím, nezapomeňte,
že vaše cestovní pasy musí být platné ještě alespoň půl roku po
návratu z dovolené. Dle vyjádření MV ČR je občanský průkaz cestovním
dokladem pouze pro držitele dokladu. Každý účastník zájezdu je osobně
odpovědný za dodržování pasových, celních, zdravotních a dalších
předpisů země, do níž cestuje. CK nepřebírá odpovědnost za vízové
povinnosti cizích státních příslušníků do navštívených zemí. Prosím
mějte u sebe několik kopií cestovního dokladu, popřípadě
i v elektronické podobě (např. uložené v emailové poště). Tyto kopie
mohou usnadnit řešení mnoha situací.
******CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ (ZA PŘÍPLATEK)
Každý účastník zájezdu je povinen vycestovat do zahraničí s cestovním
pojištěním.
Cestovní kancelář REDOK TRAVEL má uzavřenou pojistnou smlouvu č.
1360500204 s pojišťovnou UNIQA a.s.
Pojištění není limitováno věkem účastníka. Pokud jste si
prostřednictvím CK zakoupili komplexní pojištění (nebo je již zahrnuto
v ceně zájezdu), jste pojištěni v následujícím rozsahu:
Pojištění léčebných výloh v zahraničí 15 000 000 Kč
Úrazové pojištění – trvalé následky úrazu 600 000 Kč
Úrazové pojištění – smrt následkem úrazu 300 000 Kč
Úrazové pojištění, nemocniční odškodné (hosp.+nemoc) 600 Kč/den
Pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví a věci 3. osoby 5 000 000
Kč
Pojištění zavazadel 20 000 Kč/ks (max. 40 000 Kč)
Pojištění storna zájezdu 15 000 Kč (spoluúčast klienta 20%)
Při pojistné události v zahraničí je třeba kontaktovat asistenční
službu v Praze – tel: +420 296 333 696, kde oznámíte, k jaké
pojistné události došlo a asistenční služba Vám poradí, jak dále
postupovat. Nezapomeňte s sebou Evropský průkaz zdravotního pojištění
(karta zdravotního pojištění v ČR). Smluvní vztah vzniká mezi klientem a
pojišťovnou, případné pojistné události řeší klient přímo
s pojišťovnou. Součástí pojištění je i automatické a bezplatné
prodloužení platnosti pojištění pro zpožděný návrat v případě, kdy
se pojištěná osoba z důvodu zásahu vyšší moci (např. uzavření
leteckého provozu, živelná pohroma v místě dovolené, apod.) nemůže
vrátit do ČR v původně plánovaném termínu. Pojištění léčebných
výloh a asistenčních služeb zahrnuje i pojištění plážových
adrenalinových aktivit, které si pojištěný může zakoupit podle svého
zájmu přímo na pláži (např. jízda na vodním skútru, jízda na banánu,
jachting, parasailing, vodní lyžování, potápění s instruktorem, apod.).
Pojištění storna obsahuje i pojištění z důvodu nedobrovolné ztráty
zaměstnání a pojištění nevyužité dovolené. Další informace
o pojištění jsou uvedeny na stránkách . Pojištění se řídí
Všeobecnými pojistnými podmínkami pro cestovní pojištění UCZ/Ces/14 a
Rámcovou pojistnou smlouvou. Pojištěný klient tímto potvrzuje, že se
seznámil s rozsahem pojištění, že převzal Všeobecné pojistné podmínky
pro cestovní pojištění, byl s nimi seznámen a souhlasí s jejich
zněním.
Cestovní kancelář je pojištěna v souladu se Zákonem č.159/1999
Sb., certifikát pojištění na **
Doplňující info k zájezdu
ELEKTRICKÉ ADAPTÉRY
Napětí: 230 V, Frekvence: 50 Hz. Zástrčka typu C je tvořena 2 hroty
(tzv. eurozástrčka). Tyto zástrčky jdou kromě Velké Británie a Irska
použít v celé Evropě. Ve většině hotelů najdete zásuvky pro holicí
strojky, nabíječky mobilních telefonů i fény. Euroadaptér (většinou se
dá půjčit na recepcích hotelů či campingů).
******VELVYSLANECTVÍ A KONZULÁTY
Pokud ztratíte pas nebo potřebujete jinou pomoc, spojte se s velvyslanectvím
nebo konzulátem.
Velvyslanectví Bratislava – Vel´vyslanectvo Českej republiky
Hviezdoslavovo nám. 8, 810 00 Bratislava
P.O.Box 208
Telefon: +421/2/59203303, sekretariát-59203319, ved.KO-59203340,
obchodně-ekonomický prac. 59203323 hospodář-59203306, kulturní a tiskový
prac.-59203325
Fax sekr.: +421/2/59203330, KO +421/2/59203346
Nouzová linka: +421/903287003, +421/903747006
E-mail: bratislava@embassy.mzv.cz
Provozní hodiny úřadu: pondělí – pátek 7.45 – 16.15
Úřední hodiny KO pro veřejnost: pondělí – čtvrtek 8.00 – 12.00,
14.00 – 16.00
******DŮLEŽITÁ TELEFONNÍ ČÍSLA
Tel. předvolba: +421
Policie: 158
Požární ochrana: 150
Rychlá lékařská pomoc při vážných nehodách a náhlých onemocněních
ohrožujících život: 155
Integrovaný záchranný systém: 112
Linka záchrany(poradenství při poskytování první pomoci): 0850 11 13
13
Horská záchranná služba: 18 300
Letecká záchranná služba: 18 155
******DOPORUČENÍ PRO TURISTY
DROZD – Registrace občanů při cestách do zahraničí
Projekt „Dobrovolné registrace občanů České republiky při cestách do
zahraničí (DROZD) umožňuje českým občanům poskytovat na dobrovolném
základě informace o svém plánovaném pobytu v zahraničí.
********CELNÍ A DEVIZOVÉ PŘEDPISY****
Převážení věcí osobní potřeby v rámci členských států
EU nepodléhá clu. České koruny lze bez problému vyměnit ve vybraných
bankách a spořitelnách v ČR i SR popř. využít bankomatu. Výměnu lze
provést také v některých hotelích i v běžných
směnárnách. Cestování se zvířaty: Při vstupu na území SR se
zvířetem je nutno zajistit pro zvíře pas (obdoba očkovacího průkazu), kde
budou uvedeny záznamy o absolvovaní nutných očkování zvířete, atd.
Další informace mohou turisté získat na adrese: . SR v roce
1992 podepsala mezinárodní dohodu CITES (Dohoda o mezinárodním obchodě
s ohroženými druhy volně žijících živočichů a rostlin), která
zakazuje převoz ohrožených druhů živočichů a rostlin i jejich částí
přes hranice.
DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ
** – Prosíme o důkladné označení Vašich zavazadel Vaším jménem a CK
REDOK- Účastníci zájezdu jsou povinni být v průběhu celého zájezdu na
smluveném místě a ve stanovenou dobu, kterou určí průvodce. Nelze, aby
z důvodu vaší nedochvilnosti byli ostatní klienti kráceni na svých
právech, jak v oblasti poznávání, ubytování, stravování a dalších.
V případě jakékoliv nedochvilnosti informujte prosím neodkladně průvodce
zájezdu. V místech srazu čeká autobus max. 30 min., při definitivním
odjezdu do ČR pak maximálně 1 hod. V případě, že jde o letecké
zájezdy, návaznost na trajekt apod. je zde čekací doba pouze 30 min.).
Cestovní kancelář ani dopravce za těchto okolností nenesou žádnou
morální ani finanční zodpovědnost.- CK nepřebírá odpovědnost za
jednání cestujících, které by bylo v rozporu se zákony příslušné
země.- Služby nečerpané vlastní vinou propadají bez náhrady.- Do autobusu
doporučujeme pohodlné oblečení, příruční zavazadlo a event. malý
polštářek pod hlavu či deku.- Je povolen převoz zavazadel do hmotnosti
15 kg/os. V případě nadváhy nemusí být zavazadla převzata
k přepravě. Rovněž nebudou převzata balení minerálních vod či jiných
nápojů.- Při odchodu z autobusu na výletech, při prohlídkách apod.,
neponechávejte v autobuse finanční prostředky, osobní doklady, platební
karty, fotoaparáty, kamery aj. cenné věci. Dopravce ani CK neodpovídá za
jejich případnou ztrátu nebo odcizení.- Nezapomeňte vzít s sebou léky,
které užíváte, pohodlnou obuv, deštník nebo pláštěnku a dobrou
náladu.- CK si vyhrazuje právo z organizačních důvodů změnit místo
ubytování dle Všeobecných smluvních podmínek.
V současné situaci je nutné počítat se zvýšenou kontrolou na hranicích
a je pro nutné dodržet množství alkoholu a cigaret deklarované
v odbavení.
Program zájezdu
dle katalogu, může být však přizpůsoben časovému limitu na
trase, počasí, nepředvídatelným okolnostem na cestě i po dobu konání
zájezdu. Změna programu vyhrazena!













Trasa A Praha, Poděbrady (ÖMV dálnice),
Hradec Králové, Pardubice, Holice, (Chrudim), V. Mýto, Litomyšl, Svitavy,
Brno, Olomouc (+250) – základní trasa CK nebo v obráceném pořadí dle
výjezdu z republiky. Trasa bude plánována efektivně tak, aby vaše
cestování po republice bylo co nejkratší.

