Možnosti dopravy
- letecky
Možnosti stravování
- snídaně
Anotace
Ponořte se do magické atmosféry vánočního New Yorku!
Projdeme se pod třpytivými světly Times Square, budeme obdivovat obrovský
vánoční strom u Rockefellerova centra a nasajeme sváteční vůni na
vánočních trzích na Columbus Circle. Vydejte se s námi na nezapomenutelnou
cestu za nejznámějšími památkami New Yorku a zažijte jedinečný adventní
zážitek ve městě, které nikdy nespí!
Poznávací zájezd do New Yorku provází Ing. Milena
Škorpilová, garance malé skupiny cca 12 osob
Program zájezdu
1. den zájezdu:
Přílet do New Yorku a ubytování
Odlet z Prahy, přílet do NYC, transfer na hotel, ubytování. V závislosti
na letovém řádu krátká procházka po okolí.
2. den zájezdu:
Historický Manhattan a symboly Ameriky
První den prohlídky NEW YORKUzahájíme plavbou lodí
k soše Svobody. Po procházce kolem sochy Svobody
pokračování lodí na ostrov Ellis (návštěva muzea imigrace), návrat lodí
na jih do Battery parku. Následovat bude prohlídka jižního Manhattanu,
během které uvidíme slavnou sochu býka, ulici Wall
street, Newyorskou burzu, budovu Federal Hall a kostel Trinity
Church. Den zakončíme u památníku 9/II Memorial (Ground
Zero) a kaple sv. Pavla. Do metra budeme nastupovat
uvnitř moderní budovy architekta Calatravy The Oculus, která
představuje let bělostné holubice míru. Návrat na hotel.
3. den zájezdu:
Vánoční atmosféra v srdci New Yorku
Dnešní den začneme návštěvou Central parku, v jeho
blízkosti se také zastavíme na adventních trzích na náměstí
Columbus Circus, pokračovat budeme po světoznámé ,
nahlédneme do Trump tower, navštívíme katedrálu
sv. Patrika a dojdeme až k vánočnímu stromu na náměstí
Rockefeller Plaza, možnost výjezdu výtahem na vyhlídku
Top of the Rock. Na závěr dne náměstí Times
square. Návrat na hotel.
4. den zájezdu:
Ikonické mrakodrapy a nákupní horečka
Dopoledne mrakodrap Empire State Building, nezapomenutelný
výhled na New York. Kolem poledne pokračování napředvánoční
nákupydo outletu v New Jersey. Alternativně návštěva některého
z mnoha newyorských muzeí nebo dalších mrakodrapů, např. The Edge, One
Vanderbilt nebo Freedom tower.
5. den zájezdu:
Odlet z New Yorku
Osobní volno v centru města, transfer na letiště, v závislosti na
letovém řádu odlet s přestupem do Prahy.
6. den zájezdu:
Přílet do Prahy.
Cena zahrnuje
Leteckou přepravu do New Yorku a zpět,letištní taxy a poplatky,Příruční zavazadlo (celkem 8 kg) a 1× malé zavazadlo, které se musí vejít pod přední sedadlotransfer z/na hotel4× ubytování v hotelu – 2lůžk. pokoje s příslušenstvím - POUZE MANŽELSKÉ POSTELE4× snídaniprůvodce CK
Cena nezahrnuje
Vstupné,městskou dopravu,registrace ESTA ke vstupu do USA (cca
21 USD),fakult. služby a vše ostatní, co není uvedeno v odstavci „Cena
zahrnuje
Fakultativní příplatek
1lůžkový pokoj 10500 Kč (pouze na vyžádání v CK),komplex. pojištění vč. storna zájezdu 1120 Kč
Nástupní místa
03.12. – 08.12. odjezd L1
Podnadpis
VÁNOČNÍ SEN VE MĚSTĚ, KTERÉ NIKDY NESPÍ
Podnadpis2
POZNÁVACÍ ZÁJEZD NEW YORK 2025
Typ ubytování (např. Hotel ***, Stan …)
---
Hotel
Ikony pro web
Tip@ubytovani
Ubytování a stravování
UBYTOVÁNÍ
4× ubytování v hotelu – 2lůžk.pokoje s příslušenstvím - POUZE
MANŽELSKÉ POSTELE
STRAVOVÁNÍ
4× snídani. Ostatní strava je řešena z vlastních zdrojů a
prostředků.
Vstupné, platby
ORIENTAČNÍ CENY JEDNOTLIVÝCH VSTUPŮ V USD
Socha Svobody a Ellis Island 25
9/11 Memorial & Museum 33
Top of Rock Observation Deck 44
Empire State Bulding 51
MĚNA A KURZ
Americký dolar (značení USD nebo $)
Cestovní dokumenty, vízum, očkování, pojištění
CESTOVNÍ DOKUMENTYPro vstup a pobyt na území cizího
státu musejí občané ČR splňovat podmínky stanovené jeho zákony. Ke
sdělování aktuálních podmínek vstupu a pobytu na území cizího státu je
příslušný zastupitelský úřad daného státu. Následující informace
jsou určeny k základní orientaci. Ministerstvo zahraničních věcí ČR
proto doporučuje českým občanům, aby si před cestou ověřili
u zastupitelského úřadu navštěvovaného státu, zda se podmínky pro vstup
a pobyt nezměnily. Občané ČR cestující do USA musí mít platný
cestovní pas minimálně 6 měsíců od data vstupu
a provést registraci ESTA.
Každý účastník zájezdu je osobně odpovědný za dodržování pasových,
celních, zdravotních a dalších předpisů země, do níž cestuje. CK
nepřebírá odpovědnost za vízové povinnosti cizích státních
příslušníků do navštívených zemí. Prosím mějte u sebe několik
kopií cestovního dokladu, popřípadě i v elektronické podobě (např.
uložené v emailové poště). Tyto kopie mohou usnadnit řešení mnoha
situací.
VÍZUM
Pro cestování do USA bez víza musí každý cestující, včetně
nezletilých dětí, vyplnit registrační formulář
ESTA () a mít vlastní platný biometrický pas (cestovní pas se
strojově čitelnými údaji a nosičem dat s biometrickými údaji).
Registraci v rámci ESTA (Electronic System of Travel Authorization) je
doporučeno provést minimálně 72 hodin před nastoupením cesty.
Správní poplatek za souhlas v rámci systému ESTA ve výši 21 USD se
v průběhu registrace hradí platební kartou prostřednictvím webové
stránky .
Více informací ohledně vstupních podmínek do USA a registrace ESTA
naleznete na webu Ministerstva zahraničních věcí:
OČKOVÁNÍ
Doporučuje se očkování proti žloutence typu A i B, ale není
vyžadováno.
******POJIŠTĚNÍ (FAKULTATIVNÍ PŘÍPLATEK)
****Cestovní kancelář REDOK TRAVEL má uzavřenou pojistnou smlouvu č.
1360500204 s pojišťovnou UNIQA a.s.
Pojištění není limitováno věkem účastníka. Pokud jste si
prostřednictvím CK zakoupili komplexní pojištění, jste pojištěni
v následujícím rozsahu:Pojištění léčebných výloh v zahraničí
7 000 000 KčÚrazové pojištění – trvalé následky úrazu 600 000
KčÚrazové pojištění – smrt následkem úrazu 300 000 KčÚrazové
pojištění, nemocniční odškodné (hospitalizace + nemoc)
600 Kč/denPojištění odpovědnosti za škodu na zdraví a věci 3. osoby
5 000 000 KčPojištění zavazadel 20 000 Kč / kus (max.
40.000 Kč)Pojištění stornovacích poplatků (80%) max. do výše 15 000
KčPři pojistné události v zahraničí je třeba kontaktovat asistenční
službu v Praze – tel: +420 296 333 696, kde oznámíte, k jaké
pojistné události došlo a asistenční služba Vám poradí, jak dále
postupovat. Nezapomeňte s sebou Evropský průkaz zdravotního pojištění
(karta zdravotního pojištění v ČR).U zájezdů v hodnotě vyšší než
19 000,– Kč doporučujeme přiobjednat rozšířené připojištění storna
zájezdu. Smluvní vztah vzniká mezi klientem a pojišťovnou, případné
pojistné události řeší klient přímo s pojišťovnou. Součástí
pojištění je i automatické a bezplatné prodloužení platnosti
pojištění pro zpožděný návrat v případě, kdy se pojištěná osoba
z důvodu zásahu vyšší moci (např. uzavření leteckého provozu,
živelná pohroma v místě dovolené, apod.) nemůže vrátit do ČR
v původně plánovaném termínu.Další informace o pojištění jsou
uvedeny na stránkách . Pojištění se řídí Všeobecnými pojistnými
podmínkami pro cestovní pojištění UCZ/Ces/20 a Rámcovou pojistnou
smlouvou.Pojištěný klient tímto potvrzuje, že se seznámil s rozsahem
pojištění, že převzal Všeobecné pojistné podmínky pro cestovní
pojištění, byl s nimi seznámen a souhlasí s jejich zněním.
Cestovní kancelář je pojištěna v souladu se Zákonem
č.159/1999 Sb., certifikát pojištění na . **
Doplňující info k zájezdu
ELEKTRICKÉ ADAPTÉRY
Napětí: 120 V
Frekvence: 60 Hz
Některé spotřebiče (trouby, klimatizace) s velkým odběrem používají
240 V/60 Hz. Zásuvky jsou na dva nebo tři ploché kolíky. Adaptér bude
potřeba.
******VELVYSLANECTVÍ A KONZULÁTY
Pokud ztratíte pas nebo potřebujete jinou pomoc, spojte se s velvyslanectvím
nebo konzulátem.
Velvyslanectví Washington – Embassy of the Czech Republic
3900 Spring of Freedom St., NW, Washington, D.C.
Telefon: +1 202 274 9100
Fax: +1 202 244 2147, sekretariát vv: +1 202 966 8540, KO:
+1 202 469 8161
Nouzová linka: +1–202 570 3028
E-mail: washington@embassy.mzv.cz
(sekretariát)
Konzulární úsek: con.washington@mzv.cz, passport.washington@mzv.cz,
visa.washington@mzv.cz
Provozní hodiny úřadu: pondělí – čtvrtek 8.00 – 17.00, pátek
08.00 – 14.30, pondělí – čtvrtek 08.00 – 17.00
Konzulární úsek: pátek 08.00 – 14.30, pondělí – pátek 08.30 –
11.30
Generální konzulát New York – Consulate General of the Czech
Republic
321 E 73rd Str., NY 10021 New York
Telefon: +1–646–422–3344,( KO-linka 3305, sekretariát . 3301)
Fax: +1–646–422–3311, KO: +1– 646 422 3363
Nouzová linka: +1–917–251–5649
E-mail: newyork@embassy.mzv.cz
Konzulární úsek: cs.ny@mzv.cz, visa.ny@mzv.cz
Provozní hodiny úřadu: pondělí – čtvrtek (pátek) 08.30 – 17.30
(08.30 – 15.00)
Úřední hodiny pro veřejnost: pondělí, čtvrtek, pátek 9.30 – 12.30,
středa zavřeno, úterý 9.30 – 12.30, 14.00 – 17.00
Poznámka:cs.ny@mzv.cz –
cestovní doklady, ověřování, matriční doklady, visa.ny@mzv.cz – schengenská
víza a pobyty cizinců v ČR
České centrum New York – Czech Center New York
321 E 73rd. Str., NY 10021 New York
Telefon: +1 646 422 3399
Fax: +1 646 422 3383
E-mail: info@czechcenter.com, czechcenterny@czech.cz
Provozní hodiny úřadu: pondělí – pátek 10.00 – 18.00
**********DŮLEŽITÁ TELEFONNÍ ČÍSLATel. předvolba: +1
Policie, záchranná služba, požárníci: 911 (na celém území USA)
V USA se při vytáčení telefonního čísla nejprve volí 1, pak směrové
číslo oblasti (obvykle uvedeno v závorce) a dále samotné sedmimístné
telefonní číslo. Při telefonování z USA do zahraničí se volí 011, pak
číselný kód země (ČR např. 420) a telefonní číslo účastníka.
Telefonní čísla začínající 1–800 nebo 1–888 jsou v USA zdarma.
******CELNÍ A DEVIZOVÉ PŘEDPISYDovoz většiny druhů
potravin a zemědělských výrobků je přísně kontrolován a některé druhy
potravin a zemědělských výrobků z určitých oblastí či zemí je
zakázán. Je dovoleno dovážet pečivo vč. chleba a tvrdé a uzené sýry (ne
tvaroh). Dále je možné dovážet konzervované ovoce v originálních
obalech. Z povolených poživatin lze dále jmenovat dovoz cukrovinek,
pražených kávových bobů, suché rýže, čaje, sušeného koření.
Veškeré dovážené potraviny je nutné uvést na formuláři – celní
deklarace (modrobílá kartička). Nalezené nelegálně dovezené potraviny
budou zabaveny a bez náhrady zničeny. Dovoz předepsaných léků pro osobní
potřebu je až na výjimky dovolen. Je přísně zakázán dovoz jakýchkoliv
narkotik.
Při dovozu zbraně povolené v USA pro sportovní či lovecké účely není
třeba mít povolení od úřadů USA. Nedoporučuje se brát s sebou jakýkoli
nůž, který může být považován za zbraň.
Do USA lze bezcelně přivézt na osobu 100 doutníků a 200 cigaret –
karton (výjimkou jsou tabákové produkty z Kuby, které je zakázáno
přivážet do USA) a dále 1 litr alkoholu na osobu starší 21let. Osoby
mladší 21let nesmí dovážet alkohol ani jako dárek. Dovoz předmětů
osobní potřeby je osvobozen od cla. Bezcelně je možné dovážet dárky
v hodnotě do 100 USD.
Dovoz i vývoz finančních prostředků v částkách převyšujících
10.000 USD je třeba deklarovat při vstupu do USA.
Není dovoleno dovážet bez povolení rostliny a neupravená semena.
******DOPORUČENÍ PRO TURISTY – DROZDDROZD – Registrace občanů
při cestách do zahraničí
Projekt „Dobrovolné registrace občanů České republiky při cestách do
zahraničí (DROZD) umožňuje českým občanům poskytovat na dobrovolném
základě informace o svém plánovaném pobytu v zahraničí.
**********DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ
** – Prosíme o důkladné označení Vašich zavazadel Vaším jménem a CK
REDOK- Účastníci zájezdu jsou povinni být v průběhu celého zájezdu na
smluveném místě a ve stanovenou dobu, kterou určí průvodce. Nelze, aby
z důvodu vaší nedochvilnosti byli ostatní klienti kráceni na svých
právech, jak v oblasti poznávání, ubytování, stravování a dalších.
V případě jakékoliv nedochvilnosti informujte prosím neodkladně průvodce
zájezdu. V místech srazu čeká autobus max. 30 min., při definitivním
odjezdu do ČR pak maximálně 1 hod. V případě, že jde o letecké
zájezdy, návaznost na trajekt apod. je zde čekací doba pouze 30 min.).
Cestovní kancelář ani dopravce za těchto okolností nenesou žádnou
morální ani finanční zodpovědnost.- CK nepřebírá odpovědnost za
jednání cestujících, které by bylo v rozporu se zákony příslušné
země.- Služby nečerpané vlastní vinou propadají bez náhrady.- Do autobusu
doporučujeme pohodlné oblečení, příruční zavazadlo a event. malý
polštářek pod hlavu či deku.- Je povolen převoz zavazadel do hmotnosti
15 kg/os. V případě nadváhy nemusí být zavazadla převzata
k přepravě. Rovněž nebudou převzata balení minerálních vod či jiných
nápojů.- Při odchodu z autobusu na výletech, při prohlídkách apod.,
neponechávejte v autobuse finanční prostředky, osobní doklady, platební
karty, fotoaparáty, kamery aj. cenné věci. Dopravce ani CK neodpovídá za
jejich případnou ztrátu nebo odcizení.- Nezapomeňte vzít s sebou léky,
které užíváte, pohodlnou obuv, deštník nebo pláštěnku a dobrou
náladu.- CK si vyhrazuje právo z organizačních důvodů změnit místo
ubytování dle Všeobecných smluvních podmínek.
V současné situaci je nutné počítat se zvýšenou kontrolou na hranicích
a je pro nutné dodržet množství alkoholu a cigaret deklarované
v odbavení.
Program zájezdu
dle katalogu, může být však přizpůsoben časovému limitu na
trase, počasí, nepředvídatelným okolnostem na cestě i po dobu konání
zájezdu. Změna programu vyhrazena!
DŮLEŽITÉ POKYNY TÝKAJÍCÍ SE LETECKÉ PŘEPRAVY****Co si můžete
vzít do příručního zavazadla:
Je nepřípustné brát na palubu letadla nože, nůžky, pilníky a
jiné předměty ostré povahy, střelné zbraně a jejich imitace, tupé
předměty (obušky apod.), které mohou být využity jako zbraň, jakékoli
výbušné a hořlavé látky, jakékoli chemické nebo toxické látky. Dále
je zakázáno brát na palubu jakékoliv vlastní tekutiny (voda, nápoje,
sirupy, polévky), krémy, oleje, roztoky, spreje, parfémy, mascara, gely
vlasové a sprchové, tlakové nádoby, holicí pěny, deodoranty, pasty a
zubní pasty, krémy, směsi kapalných a pevných látek apod. Tyto předměty
je nutno umístit do zavazadel k odbavení. Uvedené tekutiny a gely mohou být
přepravovány pouze: v jednotlivých baleních o maximálním objemu 100ml
umístěných v jediném průhledném, opakovaně uzavíratelném plastovém
sáčku o maximálním objemu 1 litr a předložené k samostatné kontrole
mimo kabinové zavazadlo. Tekutiny, které můžete mít v kabinovém zavazadle
bez omezení: léky a dietní jídlo (doporučuje se lékařský předpis nebo
potvrzení). Kapalné léky mohou být převáženy v objemu větším než
100 ml, pokud je cestující potřebuje během cesty ze zdravotních důvodů.
Tyto léky musíte nahlásit zvlášť během bezpečnostní kontroly na
letišti.
Doplňující postupy bezpečnostních kontrolEvropská komise zavádí
povinné vyjímání elektronických zařízení (notebooky, rádia apod.) a
jejich samostatnou detekční kontrolu. Ta se týká i svrchního oblečení
(bund, kabátů apod.). Tato opatření jsou na letišti Václava Havla už
aplikována a opatření EU nebude mít vliv na stávající průběh
kontrol.Více informací o bezpečnostních pravidlech letiště
Praha:
Doprava na/z letiště v Praze
Každý účastník si zajišťuje sám. Na letiště je možné se dopravit
autobusem MHD č. 119 ze stanice metra A „nádraží Veleslavín" nebo ze
stanice metra B „Zličín“ autobusem č. 100.
Parkování nejblíže letišti Václava Havla v PrazeVe spolupráci
se společností GO Parking můžete využít prostřednictvím následujícího
odkazu, popřípadě navštívit přímo oficiální stránky Při uvedení
promokódu RED026 získáte slevu na parkování na chráněném a hlídaném
parkovišti. Na letiště a z letiště vás odveze BEZPLATNĚ mikrobus
společnosti GO Parking – více na