Možnosti dopravy
- autobusem
Možnosti stravování
- polopenze
Anotace
Zapomeňte na shon a odpočiňte si v krásných maďarských lázních Sarvár. Město samo oplývá historií a pohostinností, a právě v období před Vánocemi nabízí klid a relaxaci. Užijte si příjemné chvíle v moderních lázních, které nabízejí termální koupele i wellness procedury. Rekreační část termálních lázní je oddělená od té terapeutické a sarvárská termální sůl obsažená ve zdejší vodě pomáhá při léčbě kožních onemocnění a poruchách pohybového aparátu. Cestou zpět navštívíme Vídeň a nasajeme adventní atmosféru na vánočních trzích, které patří dlouhodobě k těm nejkrásnějším v Evropě.
Program zájezdu
1. den zájezdu
Odjezd z Prahy v cca 05:30 hod. a dále dle míst nástupů do Maďarska.
Kolem poledne příjezd do SARVÁRU. Ubytování v hotelu hned
vedle hlavního vchodu do lázeňského areálu. Odpoledne relaxace a
odpočinek v lázních, které se řadí mezi nejlepší termální
lázně Maďarska.
2. den zájezdu
Odpočinek v termálních lázních Sarvár.
Celodenní odpočinek v termálních lázních SARVÁR. Pro
zájemce je připravena procházka do centra Sarváru. Hlavní
dominantou města je hrad Nádasdy, chráněný památkový
objekt, pojmenovaný po vynikajícím maďarském státníkovi. Zájemci mohou
i v zimním období navštívit místní Arboretum, které se rozprostírá na
ploše 16 ha a pyšní se několik stovek let dlouhou historií. V centru
města najdeme jak restaurace a obchody tak několik památek jako např. kostel
sv. Marka nebo sv. Ladislava a radnici na Kossuthově náměstí.
3. den zájezdu
Vídeň a vánoční trhy.
Po snídani odjezd do **VÍDNĚ. Vánoční trhy ve Vídni jsou
klasika, která neomrzí. Jedinečná kulisa historického města a překrásná
světelná výzdoba dělají z procházky mezi stánky mimořádný zážitek.
Koupíte tu vánoční ozdoby všech druhů, hračky a spoustu dalších
výrobků od rakouských řemeslníků. Návštěvu rakouské metropole
zahájíme pěším okruhem po slavné **Ringstrasse – majestátní
budova Opery, náměstí Hoher Markt – nejstarší náměstí ve Vídni,
monumentální **Dóm sv. Štěpána, Stará Radnice, procházka po
Augustinerstrasse se souborem náměstí a paláců, **Vídeňský vánoční
trhpřed Novou radnicí – individuální volno, vánoční
atmosféra s punčem, cukrovím, pečenými kaštany a jablky. V pozdních
odpoledních hod. odjezd do ČR.
Cena zahrnuje
Dopravu lux. klim. busem (v případě svozu z nástupních míst k hlavnímu autobusu využívá CK i svozová auta nebo prostředky hromadné dopravy),2× ubytování v hotelu**
- – 2lůžk.pokoje s příslušenstvím,2× polopenzi,hotelové wellness,průvodce CK
Cena nezahrnuje
Vstupné vč. termal. lázní, pobyt. taxu, fakult. služby a vše ostatní, co není uvedeno v odstavci „Cena zahrnuje“
Fakultativní příplatek
1lůžk. pokoj nebo 3lůžkový pokoj na vyžádání v CK,komplex. pojištění vč. storna zájezdu 150 Kč
Nástupní místa
06.12. – 08.12. Odjezd A
Podnadpis
A NÁVŠTĚVA VÁNOČNÍCH TRHŮ VE VÍDNI
Podnadpis2
TERMÁLNÍ LÁZNĚ ADVENT 2025, MAĎARSKO ADVENT
Typ ubytování (např. Hotel ***, Stan …)
---
Hotel
Ikony pro web
Tip
Doprava
Doprava je zajištěna dálkovým klim. autobusem. V autobuse Vám budou určena místa dle předem připraveného zasedacího pořádku, který sestavuje cestovní kancelář v závislosti na datu zakoupení.
Ubytování a stravování
UBYTOVÁNÍ
2× ubytování v hotelu*** – 2lůžkové pokoje s příslušenstvím,
1lůžkové pokoje jsou pouze na vyžádání za příplatek 1500 Kč,
3lůžkový pokoj na vyžádání – sleva pro třetí osobu na pokoji
500 Kč.
STRAVOVÁNÍ
2× polopenze. Ostatní strava je řešena z vlastních zdrojů a
prostředků.
Cestovní dokumenty, vízum, očkování, pojištění
CESTOVNÍ DOKUMENTY
Na cestu nezapomeňte platný cestovní doklad. I když jsme od 1. 5. 2004
členy EU a pro cesty na území EU stačí občanský průkaz (jen tzv. karta,
od 1. 1. 2006 jen se čtecí zónou), doporučujeme všem vzít s sebou
raději platný cestovní pas. CK nemůže přebírat odpovědnost za
úspěšné odbavení svých klientů při přejezdech. Prosím, nezapomeňte,
že vaše cestovní pasy musí být platné ještě alespoň půl roku po
návratu z dovolené. Dle vyjádření MV ČR je občanský průkaz cestovním
dokladem pouze pro držitele dokladu. Každý účastník zájezdu je osobně
odpovědný za dodržování pasových, celních, zdravotních a dalších
předpisů země, do níž cestuje. CK nepřebírá odpovědnost za vízové
povinnosti cizích státních příslušníků do navštívených zemí. Prosím
mějte u sebe několik kopií cestovního dokladu, popřípadě
i v elektronické podobě (např. uložené v emailové poště). Tyto kopie
mohou usnadnit řešení mnoha situací.
******CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ (ZA PŘÍPLATEK)
Každý účastník zájezdu je povinen vycestovat do zahraničí s cestovním
pojištěním.
Cestovní kancelář REDOK TRAVEL má uzavřenou pojistnou smlouvu č.
1360500204 s pojišťovnou UNIQA a.s.
Pojištění není limitováno věkem účastníka. Pokud jste si
prostřednictvím CK zakoupili komplexní pojištění (nebo je již zahrnuto
v ceně zájezdu), jste pojištěni v následujícím rozsahu:
Pojištění léčebných výloh v zahraničí 7 000 000 Kč
Úrazové pojištění – trvalé následky úrazu 600 000 Kč
Úrazové pojištění – smrt následkem úrazu 300 000 Kč
Úrazové pojištění, nemocniční odškodné (hosp.+nemoc) 600 Kč/den
Pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví a věci 3. osoby 5 000 000
Kč
Pojištění zavazadel 20 000 Kč/ks (max. 40 000 Kč)
Pojištění storna zájezdu 15 000 Kč (spoluúčast klienta 20%)
Při pojistné události v zahraničí je třeba kontaktovat asistenční
službu v Praze – tel: +420 296 333 696, kde oznámíte, k jaké
pojistné události došlo a asistenční služba Vám poradí, jak dále
postupovat. Nezapomeňte s sebou Evropský průkaz zdravotního pojištění
(karta zdravotního pojištění v ČR). Smluvní vztah vzniká mezi klientem a
pojišťovnou, případné pojistné události řeší klient přímo
s pojišťovnou. Součástí pojištění je i automatické a bezplatné
prodloužení platnosti pojištění pro zpožděný návrat v případě, kdy
se pojištěná osoba z důvodu zásahu vyšší moci (např. uzavření
leteckého provozu, živelná pohroma v místě dovolené, apod.) nemůže
vrátit do ČR v původně plánovaném termínu. Pojištění léčebných
výloh a asistenčních služeb zahrnuje i pojištění plážových
adrenalinových aktivit, které si pojištěný může zakoupit podle svého
zájmu přímo na pláži (např. jízda na vodním skútru, jízda na banánu,
jachting, parasailing, vodní lyžování, potápění s instruktorem, apod.).
Pojištění storna obsahuje i pojištění z důvodu nedobrovolné ztráty
zaměstnání a pojištění nevyužité dovolené. Další informace
o pojištění jsou uvedeny na stránkách . Pojištění se řídí
Všeobecnými pojistnými podmínkami pro cestovní pojištění UCZ/Ces/14 a
Rámcovou pojistnou smlouvou. Pojištěný klient tímto potvrzuje, že se
seznámil s rozsahem pojištění, že převzal Všeobecné pojistné podmínky
pro cestovní pojištění, byl s nimi seznámen a souhlasí s jejich
zněním.
Cestovní kancelář je pojištěna v souladu se Zákonem č.159/1999
Sb., certifikát pojištění na **
Doplňující info k zájezdu
****ELEKTRICKÉ ADAPTÉRY
Napětí: 230 V, Frekvence: 50 Hz. Zástrčka typu C je tvořena 2 hroty
(tzv. eurozástrčka). Tyto zástrčky jdou kromě Velké Británie a Irska
použít v celé Evropě. Ve většině hotelů najdete zásuvky pro holicí
strojky, nabíječky mobilních telefonů i fény. Euroadaptér (většinou se
dá půjčit na recepcích hotelů či campingů).
******VELVYSLANECTVÍ A KONZULÁTY
Pokud ztratíte pas nebo potřebujete jinou pomoc, spojte se s velvyslanectvím
nebo konzulátem.
Velvyslanectví Budapešť – Cseh Köztársaság Nagykövetsége
Rózsa utca 61., 1064 Budapest
Telefon: +361/4625010,11, sekret.-4625013, 12, KO-4625014, 25, 26,
konzul-4625024, OEÚ-4625038,15, hospodář-4625020 účetní 4625021
Nouzová linka: +36/309247081
E-mail: budapest@embassy.mzv.cz
Provozní hodiny úřadu: pondělí – pátek 07.45 – 16.15
Úřední hodiny KO pro veřejnost: pondělí – pátek 09.00 – 11.00
Konzulární oddělení velvyslanectví Budapešť
Szegfú utca 4, 1063 Budapest VI., 1064 Budapest
Telefon: sekretariát +361/4625014, vízový úsek-4625025, 4625026, 4625027,
konzul-4625024
Fax: +361/3519189
E-mail: budapest@embassy.mzv.cz
Provozní hodiny úřadu: pondělí – pátek 07.45 – 16.15
Úřední hodiny KO pro veřejnost: pondělí – pátek 09.00 – 11.00
České centrum Budapešť
Szegfű utca 4., 1063 Budapest
Telefon: +361/4625066
E-mail: ccbudapest@czech.cz
Web: www.czechcentres.cz/budapest
Provozní hodiny úřadu: pondělí – čtvrtek 09.00 – 17.00, pátek
09.00 – 14.00
******DŮLEŽITÁ TELEFONNÍ ČÍSLA
Policie: 107 nebo 112
Záchranka: 104
Hasiči: 105
Informace o telefonních číslech v Maďarsku: 198
******DOPORUČENÍ PRO TURISTY
DROZD – Registrace občanů při cestách do zahraničí
Projekt „Dobrovolné registrace občanů České republiky při cestách do
zahraničí (DROZD) umožňuje českým občanům poskytovat na dobrovolném
základě informace o svém plánovaném pobytu v zahraničí.
********CELNÍ A DEVIZOVÉ PŘEDPISY
Od 1. ledna 2009 lze bezcelně ze zemí vně EU ( Srbsko, Ukrajina) dovézt
výrobky podléhající spotřební dani a určené pro osobní potřebu
v níže uvedeném množství na osobu:
Tabákové výrobky (výhradně v případě
cestujících starších 17 let) v silniční, železniční a lodní
dopravě
40 ks cigaret
nebo 20 ks doutníčků
nebo 10 ks doutníků
nebo 50 gramů tabáku
Alkoholické výrobky (výhradně
v případě cestujících starších 17 let)
- celkem 1 litr alkoholických nápojů s obsahem alkoholu vyšším než
22 objemových procent
- celkem 2 litry alkoholu a alkoholických nápojů s obsahem alkoholu
nejvýše 22 objemových
procent, nepočítaje v to nešumivé víno a pivo
- celkem 4 litry nešumivého vína
- 16 litrů piva
Pohonné hmoty (výhradně v případě
cestujících starších 17 let)
Pohonné hmoty nacházející se v běžné nádrži motorového dopravního
prostředku
a pohonné hmoty dovážené v přenosné nádrži v množství nejvýše
10 litrů.
Jiné zboží
Kromě výše zmíněného zboží lze bezcelně a bez daně dovážet zboží
v hodnotě do 300 EUR, resp. 430 EUR v letecké dopravě.
Cestující ve věku do 15 let mohou – nezávisle na druhu dopravy –
dovážet zboží v hodnotě do 150 EUR.
Další podmínkou bezcelního a nezdaněného dovozu je, aby:
- dovoz byl příležitostného charakteru (v rozumném časovém úseku
neprobíhal jako součást řady dovozů),
- sestával výhradně ze zboží určeného pro osobní spotřebu rodinných
příslušníků nebo určeného jako dárek,
- jeho charakter a také množství dováženého zboží nebyly takové, aby
nasvědčovaly dovozu pro obchodní účely.
DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ
– Prosíme o důkladné označení Vašich zavazadel Vaším
jménem a CK REDOK- Účastníci zájezdu jsou povinni být v průběhu celého
zájezdu na smluveném místě a ve stanovenou dobu, kterou určí průvodce.
Nelze, aby z důvodu vaší nedochvilnosti byli ostatní klienti kráceni na
svých právech, jak v oblasti poznávání, ubytování, stravování a
dalších. V případě jakékoliv nedochvilnosti informujte prosím
neodkladně průvodce zájezdu. V místech srazu čeká autobus max. 30 min.,
při definitivním odjezdu do ČR pak maximálně 1 hod. V případě, že jde
o letecké zájezdy, návaznost na trajekt apod. je zde čekací doba pouze
30 min.). Cestovní kancelář ani dopravce za těchto okolností nenesou
žádnou morální ani finanční zodpovědnost.- CK nepřebírá odpovědnost
za jednání cestujících, které by bylo v rozporu se zákony příslušné
země.- Služby nečerpané vlastní vinou propadají bez náhrady.- Do autobusu
doporučujeme pohodlné oblečení, příruční zavazadlo a event. malý
polštářek pod hlavu či deku.- Je povolen převoz zavazadel do hmotnosti
15 kg/os. V případě nadváhy nemusí být zavazadla převzata
k přepravě. Rovněž nebudou převzata balení minerálních vod či jiných
nápojů.- Při odchodu z autobusu na výletech, při prohlídkách apod.,
neponechávejte v autobuse finanční prostředky, osobní doklady, platební
karty, fotoaparáty, kamery aj. cenné věci. Dopravce ani CK neodpovídá za
jejich případnou ztrátu nebo odcizení.- Nezapomeňte vzít s sebou léky,
které užíváte, pohodlnou obuv, deštník nebo pláštěnku a dobrou
náladu.- CK si vyhrazuje právo z organizačních důvodů změnit místo
ubytování dle Všeobecných smluvních podmínek.
V současné situaci je nutné počítat se zvýšenou kontrolou na hranicích
a je pro nutné dodržet množství alkoholu a cigaret deklarované
v odbavení.
Program zájezdu
dle katalogu, může být však přizpůsoben časovému limitu na
trase, počasí, nepředvídatelným okolnostem na cestě i po dobu konání
zájezdu. Změna programu vyhrazena!**