Možnosti dopravy
- letecky
Možnosti stravování
- snídaně
Anotace
Vydejte se s námi do Barcelony a nechte se vtáhnout do historie
i současnosti katalánské metropole, poznejte její rozličné tváře a
chutě. Monumentální Barcelona středověká, Gaudího Barcelona secesní,
věhlasná Barcelona olympská i atraktivní Barcelona moderní. To vše nás
čeká v rámci čtyřdenního zájezdu, který je zpestřen možností
návštěvy nedalekého kláštera Montserrat.
Vyražte s námi poznávat Barcelonu na Velikonoce nebo přes podzimní
svátky.
Garance malé skupiny.
Program zájezdu
1. den zájezdu:
Dle letového řádu odlet s průvodcem do BARCELONY, po
příletu transfer do hotelu, ubytování. Následuje první ze společných
procházek. Navštívíme zajímavostmi posetý kopec Montjuc.
Od horní stanice ozubnicové dráhy se vydáme kolem areálu Nadace Joana
Miróa k Olympijskému stadionu, kde se nadechneme atmosféry
olympijských her, jež se v Barceloně konaly v roce 1992. Následně
sejdeme ke krásné budově Národního uměleckého
muzea Katalánska, odkud se nabídne panoramatický výhled na město.
Budeme pokračovat k perle funkcionalistické architektury Německému pavilonu
L. Miese van der Rohe. Prohlídku zakončíme na druhém největším náměstí
Španělska, kruhovém Plaça d’Espanya.
2. den zájezdu:
Po snídani uskutečníme fakultativní výlet do
pohoří MONTSERRAT, v němž se nachází symbol
katalánské kultury a jedno z nejvýznamnějších poutních míst ve
Španělsku, benediktinský Klášter svaté Panny Marie
Montserratské. V rámci návštěvy klášterního okrsku je možné
uskutečnit pohodlnou procházku k vyhlídce. Po návratu
do BARCELONY zavítáme do centra města. Od památníku
Kryštofa Kolumba se vydáme po barvité a rušné třídě Rambla, která se
může pyšnit opravdu neopakovatelnou atmosférou. Nevynecháme věhlasný trh
Boqueria ani divadlo Liceu. Z náměstí Plaça de
Catalunya vykročíme do gotické čtvrti, která vytváří jeden
z nejlépe dochovaných středověkých komplexů v Evropě. Uvidíme mj.
nádhernou Katedrálu sv. Eullie, Náměstí svatého Jiří s krásnými
budovami městské radnice a Katalánské
vlády a neujde nám ani starý Královský
palác.
3. den zájezdu:
V dopoledních hodinách se vydáme po stopách geniálního architekta Antoni
Gaudího (UNESCO) a za krásami katalánského modernismu – secese.
Navštívíme monumentální Baziliku Sagrada
Família (nutná rezervace v CK), která patří mezi největší a
nejúchvatnější kostelní stavby na světě. Následně se přesuneme na
luxusní bulvár Passeig de Grcia, na němž nalezneme proslulé městské
domy casa Mil (Pedrera), casa Batlló, casa Lleó Morera, casa Amatller
ad. Odpolední hodiny lze využít k návštěvě některého ze
skvělých barcelonských muzeí nebo jiných turistických lákadel (Picassovo
muzeum, Muzeum soudobého umění, gotické Královské loděnice Drassanes,
mořské akvárium s 80 metrů dlouhým podmořským tunelem, Kolumbovu
rozhlednu, atd). Večer procházka po čtvrti Ribera, Palác
katalánské hudby (UNESCO), chrám svaté Panny Marie
Mořské a nakonec malebný starý přístav.
4. den zájezdu:
Ráno se s městem rozloučíme návštěvou pohádkového Parc
Güell (nutná rezervace v CK), v němž můžeme obdivovat Gaudího
umění i nádherné výhledy na město. Po poledni transfer na letiště a
odlet do ČR.
Cena zahrnuje
Leteckou přepravu Praha – Barcelona – Praha vč. letištních tax,kabinové a odbavené zavazadlo dle podmínek let. společnosti,transfer z/na hotel,3× ubytování v hotelu – 2lůžk. pokoje s příslušenstvím,3× snídani,průvodce CK
Cena nezahrnuje
Vstupné, fakult. výlety a vše ostatní, co není uvedeno v odstavci „Cena zahrnuje“
Fakultativní příplatek
1lůžk. pokoj 4500 Kč, v termínu od 25.9. 5 600 Kč, v termínu od 25.10. 5000 Kč, Sagrada Família 700 Kč dospělý, 550 Kč senioři nad 65 let, 640 Kč děti a studenti 11 – 30 let (záloha), Parc Güell 270 Kč dospělý, 200 Kč senioři nad 65 let (záloha), Montserrat – bazilika a Madona 280 Kč, 240 Kč studenti a senioři, 190 Kč děti 4 – 16 let, (záloha) – nutná rezervace v CK min. měsíc před odletem,komplex. pojištění vč. storna zájezdu 180 Kč
Podnadpis
MOŽNOST NÁVŠTĚVY KLÁŠTERA MONTSERRAT
Podnadpis2
POZNÁVACÍ ZÁJEZD DO BARCELONY, DOVOLENÁ 2025 – ČTYŘDENNÍ LETECKÝ EUROVÍKEND
Typ ubytování (např. Hotel ***, Stan …)
---
Hotel
Ikony pro web
Oblíbené@ubytovani
Příznaky termínů
E627–25–1%Doobsazení pro muže
Doprava
Letecky na trase Praha – Barcelona – Praha, vč. letištního transferu v destinaci.
Ubytování a stravování
UBYTOVÁNÍ
3× ubytování v hotelu ve 2lůžk. pokojích s příslušenstvím
STRAVOVÁNÍ
3× snídaně. Ostatní strava je řešena z vlastních zdrojů a
prostředků.
Vstupné, platby
ORIENTAČNÍ CENY VSTUPŮ (z r. 2024) – ceny v EUR
(€)
La Pedrera (Casa Mila) – 25 € při online rezervaci, 27 € na místě
Casa Batlló (vč. Gaudí Dome, Gaudí Cube) – 35 €
Palác Katalánské hudby – 20 €
výtah v památníku Kryštofa Kolumba – 6,7 €
Akvárium – 24 €
Katedrála sv. Eulálie – 7 €
Námořní muzeum + loď sv. Eulálie – 10 €, samotná loď – 3 €
Picassovo muzeum – 17 €
královská loděnice Drassanes – 12 €
Montserrat: lanovka na vrchol San Juan – 9,10 €/1 cesta,
14 €/zpáteční
Montserrat: klášter – 18 €
Jízdenka MHD – 2,40 € / 1 jízda
Doprava vlakem z Barcelony na Montserrat (k dolním stanicím lanovky) a
zpět – 24 €
******DOPORUČENÉ KAPESNÉ
Doporučujeme na vstupy cca 200 €, není podmínkou všechny objekty
navštívit. Další kapesné dle vlastního uvážení. Vstupné do
navštívených objektů, vláčky, lanovky, MHD, lodičky, trajekty na ostrovy
u výletů nejsou zahrnuty v ceně zájezdu, pokud není v odstavci „cena
zahrnuje“ výslovně uvedeno jinak.
UPOZORNĚNÍ
Do kostelů není vhodné jít s holými rameny a v šortkách, může se Vám
stát, že nebudete vpuštění dovnitř. Doporučujeme mít sebou turistickou
obuv a turistické oblečení.
******MĚNA A KURZ
EURO (značení €), 1 €
Cestovní dokumenty, vízum, očkování, pojištění
CESTOVNÍ DOKUMENTY
Na cestu nezapomeňte platný cestovní doklad. I když jsme od 1. 5. 2004
členy EU a pro cesty na území EU stačí občanský průkaz (jen tzv. karta,
od 1. 1. 2006 jen se čtecí zónou), doporučujeme všem vzít s sebou
raději platný cestovní pas. CK nemůže přebírat odpovědnost za
úspěšné odbavení svých klientů při přejezdech. Prosím, nezapomeňte,
že vaše cestovní pasy musí být platné ještě alespoň půl roku po
návratu z dovolené. Dle vyjádření MV ČR je občanský průkaz cestovním
dokladem pouze pro držitele dokladu. Každý účastník zájezdu je osobně
odpovědný za dodržování pasových, celních, zdravotních a dalších
předpisů země, do níž cestuje. CK nepřebírá odpovědnost za vízové
povinnosti cizích státních příslušníků do navštívených zemí. Prosím
mějte u sebe několik kopií cestovního dokladu, popřípadě
i v elektronické podobě (např. uložené v emailové poště). Tyto kopie
mohou usnadnit řešení mnoha situací.
******CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ (ZA PŘÍPLATEK)
Každý účastník zájezdu je povinen vycestovat do zahraničí s cestovním
pojištěním.
Cestovní kancelář REDOK TRAVEL má uzavřenou pojistnou smlouvu č.
1360500204 s pojišťovnou UNIQA a.s.
Pojištění není limitováno věkem účastníka. Pokud jste si
prostřednictvím CK zakoupili komplexní pojištění (nebo je již zahrnuto
v ceně zájezdu), jste pojištěni v následujícím rozsahu:
Pojištění léčebných výloh v zahraničí 7 000 000 Kč
Úrazové pojištění – trvalé následky úrazu 600 000 Kč
Úrazové pojištění – smrt následkem úrazu 300 000 Kč
Úrazové pojištění, nemocniční odškodné (hosp.+nemoc) 600 Kč/den
Pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví a věci 3. osoby 5 000 000
Kč
Pojištění zavazadel 20 000 Kč/ks (max. 40 000 Kč)
Pojištění storna zájezdu 20 000 Kč (spoluúčast klienta 20%)
Náklady na ubytování spojené s umístěním do karantény max. 30 000
Kč
Náklady na náhradní dopravu zpět do ČR v případě umístění do
karantény při zahraniční cestě max. 20 000 Kč
Při pojistné události v zahraničí je třeba kontaktovat asistenční
službu v Praze – tel: +420 296 333 696, kde oznámíte, k jaké
pojistné události došlo a asistenční služba Vám poradí, jak dále
postupovat. Nezapomeňte s sebou Evropský průkaz zdravotního pojištění
(karta zdravotního pojištění v ČR). Smluvní vztah vzniká mezi klientem a
pojišťovnou, případné pojistné události řeší klient přímo
s pojišťovnou. Součástí pojištění je i automatické a bezplatné
prodloužení platnosti pojištění pro zpožděný návrat v případě, kdy
se pojištěná osoba z důvodu zásahu vyšší moci (např. uzavření
leteckého provozu, živelná pohroma v místě dovolené, apod.) nemůže
vrátit do ČR v původně plánovaném termínu. Pojištění léčebných
výloh a asistenčních služeb zahrnuje i pojištění plážových
adrenalinových aktivit, které si pojištěný může zakoupit podle svého
zájmu přímo na pláži (např. jízda na vodním skútru, jízda na banánu,
jachting, parasailing, vodní lyžování, potápění s instruktorem, apod.).
Pojištění storna obsahuje i pojištění z důvodu nedobrovolné ztráty
zaměstnání a pojištění nevyužité dovolené. Další informace
o pojištění jsou uvedeny na stránkách . Pojištění se řídí
Všeobecnými pojistnými podmínkami pro cestovní pojištění UCZ/Ces/20 a
Rámcovou pojistnou smlouvou. Pojištěný klient tímto potvrzuje, že se
seznámil s rozsahem pojištění, že převzal Všeobecné pojistné podmínky
pro cestovní pojištění, byl s nimi seznámen a souhlasí s jejich
zněním.
Cestovní kancelář je pojištěna v souladu se Zákonem č.159/1999
Sb., certifikát pojištění na **
Doplňující info k zájezdu
ELEKTRICKÉ ADAPTÉRY
Síťové napětí ve Španělsku je 230 V. Zástrčky mají dva kolíky
s kruhovým průřezem. Ve většině hotelů najdete zásuvky pro holicí
strojky, nabíječky mobilních telefonů i fény. Adaptér většinou není
potřeba (ale případně se dá půjčit na recepcích hotelů či
campingů).
******VELVYSLANECTVÍ A KONZULÁTY
Pokud ztratíte pas nebo potřebujete jinou pomoc, spojte se s velvyslanectvím
nebo konzulátem.
Velvyslanectví Madrid – Embajada de la República Checa
Avda. Pío XII, 22–24, 28016 Madrid
Telefon: +34 91 353 1880, sekretariát-91 353 1882, KO-91 353 1896–7
Fax: +34 91 353 1885, OEÚ – 91 353 1888, KO – 91 353 1898
Nouzová linka: +34 69 998 2307
E-mail: madrid@embassy.mzv.cz
Provozní hodiny úřadu: pondělí – pátek 08.00 – 12.30, 13.00 –
16.30
Úřední hodiny KO pro veřejnost: pondělí, úterý, čtvrtek 10.00 –
12.00, středa 10.00 – 14.00
Konzulární jednatelství Barcelona
Muntaner 263, 1C, 08021 Barcelona, 08021 Barcelona
Telefon: +34 932 413 236, +34 932 004 537 (od 10.00 do 13.00 hod.)
Fax: +34 93 241 3237
Nouzová linka: +34 619 266 039 (od 1.7.do 30.8.2019)
E-mail: barcelona@honorary.mzv.cz
Provozní hodiny úřadu: pondělí – pátek 10.00 – 13.00
Poznámka: KJ Barcelona je v prostoru honorárního konzulátu a je v provozu
během letní turistické sezóny od 1.7. – 30.8. 2019.
Honorární konzulát Barcelona
Carrer de Mallorca 272, 9–1, 08037 Barcelona
Telefon: +34 932 413 236, +34 932 004 537
Fax: +34 93 241 3237
E-mail: Barcelona@honorary.mzv.cz
Konzulární působnost konzulární obvod: autonomní společenství
Katalánsko (provincie Barcelona, Gerona, Lérida, Tarragona), provincie
Zaragoza, provincie Huesca
Úřední hodiny pro veřejnost: pondělí – pátek 10.00 – 13.00
České centrum Madrid
Avda. Pío XII, 22–24, 28016 Madrid
Telefon: +34 91 353 0623, 91 353 0622
Fax: +34 91 353 0624
E-mail: ccmadrid@czech.cz
Provozní hodiny úřadu: pondělí – pátek 08.00 – 16.30
******DŮLEŽITÁ TELEFONNÍ ČÍSLA
Tel. předvolba: +34
Tísňové telefonní číslo: 112
Občanská garda (Guardia Civil): 062
Národní policie (Policía Nacional): 091
Záchranná služba (Samur): 092
******DOPORUČENÍ PRO TURISTY
DROZD – Registrace občanů při cestách do zahraničí
Projekt „Dobrovolné registrace občanů České republiky při cestách do
zahraničí (DROZD) umožňuje českým občanům poskytovat na dobrovolném
základě informace o svém plánovaném pobytu v zahraničí.
******CELNÍ A DEVIZOVÉ PŘEDPISY
V rámci Evropské unie platí volný pohyb zboží, nicméně určitou
výjimkou z tohoto volného režimu je zboží, které podléhá spotřební
dani. Bez dodatečných poplatků je možné převážet v rámci zemí EU
limitované množství tohoto zboží pro osobní potřebu. Pro obecné
množstevní vymezení osobní spotřeby byly pro Španělsko stanoveny tyto
limity:
800 ks cigaret, 400 ks krátkých doutníků, 200 ks doutníků, 1 kg
tabáku, 10 l lihovin (tj. tvrdého alkoholu), 20 l produktů se středním
obsahem alkoholu (aperitivů), 90 l vína ( z toho max. 60 l šumivého
vína) a 110 l piva.
DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ
– Prosíme o důkladné označení Vašich zavazadel Vaším
jménem a CK REDOK- Účastníci zájezdu jsou povinni být v průběhu celého
zájezdu na smluveném místě a ve stanovenou dobu, kterou určí průvodce.
Nelze, aby z důvodu vaší nedochvilnosti byli ostatní klienti kráceni na
svých právech, jak v oblasti poznávání, ubytování, stravování a
dalších. V případě jakékoliv nedochvilnosti informujte prosím
neodkladně průvodce zájezdu. V místech srazu čeká autobus max. 30 min.,
při definitivním odjezdu do ČR pak maximálně 1 hod. V případě, že jde
o letecké zájezdy, návaznost na trajekt apod. je zde čekací doba pouze
30 min.). Cestovní kancelář ani dopravce za těchto okolností nenesou
žádnou morální ani finanční zodpovědnost.- CK nepřebírá odpovědnost
za jednání cestujících, které by bylo v rozporu se zákony příslušné
země.- Služby nečerpané vlastní vinou propadají bez náhrady.- Do autobusu
doporučujeme pohodlné oblečení, příruční zavazadlo a event. malý
polštářek pod hlavu či deku.- Je povolen převoz zavazadel do hmotnosti
15 kg/os. V případě nadváhy nemusí být zavazadla převzata
k přepravě. Rovněž nebudou převzata balení minerálních vod či jiných
nápojů.- Při odchodu z autobusu na výletech, při prohlídkách apod.,
neponechávejte v autobuse finanční prostředky, osobní doklady, platební
karty, fotoaparáty, kamery aj. cenné věci. Dopravce ani CK neodpovídá za
jejich případnou ztrátu nebo odcizení.- Nezapomeňte vzít s sebou léky,
které užíváte, pohodlnou obuv, deštník nebo pláštěnku a dobrou
náladu.- CK si vyhrazuje právo z organizačních důvodů změnit místo
ubytování dle Všeobecných smluvních podmínek.
V současné situaci je nutné počítat se zvýšenou kontrolou na hranicích
a je pro nutné dodržet množství alkoholu a cigaret deklarované
v odbavení.
Program zájezdu
dle katalogu, může být však přizpůsoben časovému limitu na
trase, počasí, nepředvídatelným okolnostem na cestě i po dobu konání
zájezdu. Změna programu vyhrazena!
Zájezdy provází Mgr. Petra Pavlíková.
******DŮLEŽITÉ POKYNY TÝKAJÍCÍ SE LETECKÉ PŘEPRAVY****Co si můžete
vzít do příručního zavazadla:
Je nepřípustné brát na palubu letadla nože, nůžky, pilníky a
jiné předměty ostré povahy, střelné zbraně a jejich imitace, tupé
předměty (obušky apod.), které mohou být využity jako zbraň, jakékoli
výbušné a hořlavé látky, jakékoli chemické nebo toxické látky. Dále
je zakázáno brát na palubu jakékoliv vlastní tekutiny (voda, nápoje,
sirupy, polévky), krémy, oleje, roztoky, spreje, parfémy, mascara, gely
vlasové a sprchové, tlakové nádoby, holicí pěny, deodoranty, pasty a
zubní pasty, krémy, směsi kapalných a pevných látek apod. Tyto předměty
je nutno umístit do zavazadel k odbavení. Uvedené tekutiny a gely mohou být
přepravovány pouze: v jednotlivých baleních o maximálním objemu 100ml
umístěných v jediném průhledném, opakovaně uzavíratelném plastovém
sáčku o maximálním objemu 1 litr a předložené k samostatné kontrole
mimo kabinové zavazadlo. Tekutiny, které můžete mít v kabinovém zavazadle
bez omezení: léky a dietní jídlo (doporučuje se lékařský předpis nebo
potvrzení). Kapalné léky mohou být převáženy v objemu větším než
100 ml, pokud je cestující potřebuje během cesty ze zdravotních důvodů.
Tyto léky musíte nahlásit zvlášť během bezpečnostní kontroly na
letišti.
Doplňující postupy bezpečnostních kontrolEvropská komise zavádí
povinné vyjímání elektronických zařízení (notebooky, rádia apod.) a
jejich samostatnou detekční kontrolu. Ta se týká i svrchního oblečení
(bund, kabátů apod.). Tato opatření jsou na letišti Václava Havla už
aplikována a opatření EU nebude mít vliv na stávající průběh
kontrol.Více informací o bezpečnostních pravidlech letiště
Praha:
Doprava na/z letiště v Praze
Každý účastník si zajišťuje sám. Na letiště je možné se dopravit
autobusem MHD č. 119 ze stanice metra A „nádraží Veleslavín" nebo ze
stanice metra B „Zličín“ autobusem č. 100. **
Parkování nejblíže letišti Václava Havla v PrazeVe spolupráci
se společností GO Parking můžete využít prostřednictvím následujícího
odkazu. Na/z letiště vás odveze BEZPLATNĚ mikrobus společnosti GO
Parking – více na