Základní informace

ZÁKLADNÍ INFORMACE  – ZIMA

UBYTOVÁNÍ U standardních pobytů je délka ubytování na 7 nocí od soboty do soboty, výjimečně od neděle do neděle, nebo na 5 nocí od neděle do pátku. U všech pobytů je možné nastoupit ubytování až v odpoledních či večerních hodinách. Agentura, kde si klient vyzvedává klíče, není povinna je vydat v jiné době (především dříve), než je stanoveno v pokynech na cestu. V případě zpoždění je třeba upozornit pořádající cestovní kancelář. CK neodpovídá za eventuální neposkytnutí služeb způsobené opožděným příjezdem bez předchozího upozornění. Klienti jsou povinni opustit ubytování ve stanovený den v ranních či dopoledních hodinách opět uvedených v odjezdových pokynech.

Apartmány: Naše CK ve spolupraci s partnerem v Itálii se snaží popsat typy jednotlivých kapacit co možná nejpřesněji (skladba a typy lůžek), jsou i tak drobné odlišnosti možné a cestovní kancelář nemůže přidělení odlišné typologie vždy zcela ovlivnit. U apartmánů typu bilo a trilo jsou jednotlivé pokoje od sebe odděleny zdí, zatahovací stěnou nebo pouze skříněmi, které nemusí dosahovat až ke stropu. Všechny apartmány jsou rodinného charakteru a již při rezervaci je potřeba si ověřit zda jednotlivé ložnice mají palandy nebo jednotlivá lůžka. V několika rezidencích se vyskytují vícepatrové apartmány, kde jednotlivé místnosti nejsou odděleny dveřmi a proto je potřeba při rezervaci ověřit typ apartmánu. Některé rezidence mají více vchodů a není proto v našich silách zajistit, aby apartmány byly vedle sebe. Mono – 1 místnost Bilo – 2 místnosti Trilo – 3 místnosti Quadri – 4 místnosti v apartmánu Číslovka za typem apartmánu označuje počet základních lůžek v apt., přistýlka je možná pouze v některých případech a za příplatek. Teplota v apartmánech nebo pokojích dle italských norem nepřesahuje 22 C. Vybavení apartmánů: Pokud není uvedeno jinak, apartmány nejsou vybaveny ručníky, povlečením, utěrkami, mycími ani hygienickými potřebami. U některých ubytovacích kapacit je možno si objednat povlečení a ručníky při rezervaci zájezdu v CK za příplatek placený na místě v EUR. Elektrické zásuvky se mohou lišit v některých kapacitách od českých, doporučujeme vzít si s sebou redukci.

Hotelové pokoje: 1/1 – jednolůžkový pokoj 1/2 – dvoulůžkový pokoj, 1/3 – třílůžkový pokoj, 1/4 – čtyřlůžkový pokoj

Přistýlka znamená 3. a 4. lůžko ve 1/4 a 1/3 pokoji a může to být pevné lůžko nebo případně rozkládací. Ve čtyřlůžkovém pokoji může být patrová postel (palanda) nebo rozkládací gauč pro 2 osoby. Ve třílůžkovém a čtyřlůžkovém pokoji (mimo suite) spí všechny osoby v jedné místnosti. Vybavení hotelových pokojů: K standardnímu vybavení patří ručníky a povlečení. Dále se vybavení liší podle kategorie hotelu. Dětská postýlka je za příplatek (pokud není zahrnuta v ceně) pro dítě do 2 let věku. Děti do 2 let jsou většinou zdarma a bez nároku na lůžko a služby. Přesné informace naleznete u ubytovací kapacity. PARKOVÁNÍ Apartmán/rezidence: pokud je parkování zajištěno, jedná se vždy o 1 parkovací místo na apartmán Hotel: je-li zajištěno, jedná se obvykle o parkoviště s omezeným počtem míst u hotelu. U rezidencí v centru města nemusí být vždy vyhrazené parkoviště a CK není povinna zajistit parkovací místa.

DELEGÁTSKÉ SLUŽBY Delegát na místě není zajištěn, pro klienty je k dispozici asistenční služba cestovní kanceláře v ČR na mobilním čísle uvedeném v pokynech na cestu, která se Vám v případě nutnosti bude snažit pomoci. V průběhu pobytu lze nově vzniklé poruchy v apartmánu (prasklá žárovka, prázdná plyn. bomba, …) odstranit pouze v úředních hodinách místní agentury nebo recepce. Služba CK je rovněž omezena úředními hodinami.

SKIPASY Ve všech lyž. střediscích, kde mají děti určité věkové kategorie skipas zdarma, je čerpání tohoto skipasu podmíněno doprovodem jednoho z lyžujících rodičů nebo dle střediska dospělé osoby, která si zakoupí stejný typ skipasu i co do počtu dní. Když jsou v katalogu uvedeny ceny skipasů v Kč, platí tyto ceny pouze při objednání skipasů v CK spolu s ubytováním. Kde jsou ceny uvedeny v EUR, zakupuje si klient tyto skipasy sám na místě. Zde je potřeba fotografie (nebo osobní doklad s fotkou) a vratná kauce za skipas je uvedena u každého střediska. Vícedenní skipasy lze čerpat pouze ve dnech následujících za sebou bez přerušení.

AUTOBUSOVÁ DOPRAVA Autobusovou dopravu zajišťujeme pouze do oblasti Paganella, je možné ji přikoupit při ubytování na 7 nocí (sobota – sobota), jelikož autobus odjíždí z ČR vždy v pátek večer a z Itálie zpět do ČR za týden v sobotu ve večerních hodinách. Autobusová doprava je zajišťována externí firmou, veškeré reklamace týkající se dopravy řeší zákazník s dopravcem.

ZÁVĚREČNÝ ÚKLID v apartmánech Klient musí VŽDY uklidit kuchyňský kout a vynést odpadky. V případě, že není závěrečný úklid v ceně ubytování nebo za povinný příplatek, je klient povinen provést kompletní úklid celého apartmánu vhodnými čistícími prostředky. CK nemůže ovlivnit závěrečného úklidu v eurech a je pevně stanovena majitelem objektu nebo italskou agenturou. V Itálii je povinné třídit odpad.

FAKULTATIVNÍ PŘÍPLATKY nebo-li služby na objednávku – je nutné objednat při rezervaci zájezdu, přestože u některých platba probíhá až v místě pobytu v EUR.

VRATNÁ KAUCE Poplatek, který klient skládá na místě pobytu jako garanci, že apartmán bude předán po skončení pobytu ve stejném stavu, jako byl převzat na začátku pobytu.Částka vratné kauce je odlišná dle jednotlivých ubytovacích kapacit. Při ukončení pobytu v den odjezdu vám bude kauce vrácena pokud najitel objektu nezjistí žádné poškození zařízení. V případě nutnosti se z kauce strhává penále za nedostatečně uklizený apartmán.

SPOTŘEBA Jedná se o poplatek za spotřebu plynu, vody a elektřiny při pronájmu apartmánu. Zda je spotřeba v ceně či nikoli najde klient v kolonce cena zahrnuje/cena nezahrnuje.

ZVÍŘATA Nejsou povolena.

WELLNESS CENTRA Do bazénů je ve většině případů povinná koupací čepice (běžně je možné si ji zapůjčit či zakoupit na místě). Dětem do 18 let je většinou povolen vstup pouze v doprovodu rodičů. Vstup do bazénů či wellness center může být omezen věkem (informujte se v CK na konkrétní kapacitu). Možnost vstupu se řídí otevírací dobou. Povinné může být zapljčení županu či přezůvek.

CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ Není zahrnuto v ceně. Doporučujeme klientům, aby se připojistili u naší CK, která nabízí komplexní cestovní pojištění (pojištění léčebných výloh, úrazové pojištění, poj. odpovědnosti za škodu, poj. zavazadel, poj. doplňkových asistenčních služeb, poj. nevyužitých služeb, STORNO zájezdu) od pojišťovny Mondial Assistance. Info o cenách v CK a na www.consultour.cz/…jisteni/html .

TURISTICKÝ POPLATEK – POBYTOVÁ TAXA Upozorňujeme klienty, že platí nový turistický poplatek v některých střediscích. Výše poplatků se v jednotlivých městech liší. Vždy záleží na dané obci, zda vůbec bude poplatek vybírat a v jaké výši. Ve větsině střediscích výše poplatku ještě není známa a budeme se snažit ji sdělit před Vaším odjezdem do Italie v pokynech na cestu.